Contacteaza-ne acum la 0730155183 / 0736855333

Fiscalizare casa de marcat

 

Obtinerea seriei fiscale, a Numarului Unic de Identificare denumit NUI sau Numar de Ordine, se poate face Online cat si la ghiseul ANAF.

 

ONLINE 

Se completeaza cererea de atribuire a numarui unic de inregistrare din aplicatia informatica ANAF, formularul se depune online prin intermediul spatiului virtual privat ( SPV ) cu denumirea “FORMULARUL C801” .

Cererea va fi insotita de urmatoarele documente:

  • factura si documentul de plata care atesta achizitionarea aparatului de marcat electronic fiscal;
  • autorizatie de distributie a casei de marcat;
  • procesul-verbal de sigilare a memoriei fiscal si a aparatului de marcat ;electronic fiscal;
  • actul de indentitate a reprezentatului legal inscris in cerere;
  • certificatul de garantie al aparatului de marcat electronic fiscal;
  • copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
  • Copie dupa certificatul constatator, rezolutia , inclusiv mentiunile pentru punctul de lucru unde se instaleaza casa de marcat;

Conformitatea cu originalul copiilor se efectueaza de catre utilizator prin inscrierea mentiunii CONFORM CU ORIGINALUL si prin semnatura acestuia.

La cerere se mai anexeza:

  • declaratia pe propria raspundere a utilizatorului privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat electronic fiscal sau dupa caz, privind desfasurarea activitatii in regim de COMERT AMBULANT
  • imputernicire in original

Pentru cererile communicate in format PDF, prin intermediul serviciului SPV, documentele se transmit in copie prin atasarea fisierelor.

CronosEvolution asigura asistenta online pentru acest serviciu si poate obtine instant documentul pentru fiscalizare .  

 

Ghiseu ANAF

In cazul in care nu beneficiati de SPV, obitnerea Numarului Unic de Inregistrare, pentru Bucuresti si Jud. Ilfov se poate face la sediu DGRFP Bucuresti din str. Doctor Dimitrie D. Gerota 13 ,Bucuresti.

Acte necesare pentru intocmirea dosarului :

  • Copie dupa Codul Unic de Inregistrare (CUI);
  • Copie dupa Certificat de Inregistrare Fiscala (CIF)- doar in cazul firmelor platitoare de TVA;
  • Copie dupa certificatul constatator, rezolutia , inclusiv mentiunile pentru punctul de lucru unde se instaleaza casa de marcat;
  • Copie dupa contractul de inchiriere/comodat de la adresa unde se va instala casa de marcat;
  • Copie dupa BI/CI al administratorului/delegat;
  • Pentru regim volant trebuie sa aveti Certificat constatator pentru activitati desfasurate la terti;

Durata de obtinere serie fiscala poate fi de  7 - 10 zile.

Dupa obtinerea Numarului UNIC de inregistrare un tehncian autorizat CronosEvolution se va deplasa la dvs pentru FISCALIZARE.

La FISCALIZARE :

- se introduc articole in casa de marcat;

- se face un instructaj de utilizare al casei de marcat;

- se pune casa de marcat in modul FISCAL cu introducerea datelor firmei dvs si a numarului NUI obtinut de la ANAF;

- se completeaza Cartea de interventie si Registrul special ( cele doua carti care trebuie sa insoteasca permanent casa de marcat); 

Ultima etapa este VIZAREA actelor pregatite in urma FISCALIZARII casei de marcat. Se face in 24h dupa emiterea primului bon fiscal. 

Aceste servicii sunt gratuite in cazul in care incheiati un contract de service cu firma noastra. 

Cerere de atribuire a numarului de ordine 

Declaratia pe proprie raspundere privind locul de instalare a casei de marcat